Gyakori kérdések
GYAKORI KÉRDÉSEK
Leadtam a rendelést, a státusza "nem visszaigazolt" mit jelent?
Kérjük várjon, amíg visszaigazoljuk Önnek a rendelését, ez általában 1-2 órán belül történik, de legfeljebb 24 órán belül. Ha Ön nem kap rendelés visszaigazolást, kérjük keresse fel Ügyfélszolgálatunkat.
Előreutalással kértem a rendelésem, ingyenes kiszállítással, hova utaljam a vételárat?
A rendelés visszaigazolásában " visszaigazolt státusz" Ön megtalálja a bankszámlaszámot, melyet a rendszer megküld Önnek.
Miután átutalta az összeget és az beérkezett számlavezető bankunkhoz, visszaigazoljuk a befizetést, megküldjük Önnek az elektronikus számlát.
Előreutalás opciónál a számlát előre megkapom?
Áfá-s számlát a termék vételárának beérkezése után állítjuk ki és elektronikusan megküldjük a rendelésben szereplő email címre. Előreutalás indításához díjbekérőt tudunk Önnek küldeni, mely igényét kérjük előre jelezze!
Postán vagy bankban is befizethetem a rendelésem összegét?
Természetesen igen, ha Önnek nincs paypal-ja, vagy online bankingja akkor a rendelés vételárát bármelyik postahivatalban befizetheti, a bankszámlaszám alapján.
Lehetséges utánvétellel fizetni?
Igen, a futárnál lehet a termék vételárát és a szállítási költségét készpénzzel kifizetni.
Mennyibe kerül utánvétellel a termék?
Szállítási költsége a termék árától függ, amelyről részletes leírást a " Fizetési, szállítási információban" található.
Mikor kapom meg a terméket?
A visszaigazolásban egy előre látható szállítási dátumot adunk meg. A kiszállítás időpontjával kapcsolatban a futárszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot.
Milyen futárszolgálat szállítja ki a csomagot?
Minden alkalommal közöljük Önnel, melyik futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot, ezt az információt a szállítás visszaigazolásáról szóló e-mailben küldjük.
Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen a kézbesítés pillanatában?
Amennyiben nem tartózkodna a kiszállítási címen a futárszolgálat időpont egyzetetés céljából keresni fogja Önt a megadott telefonszámon.
Jótállási jegyet hol találom?
A jótálási jegy elektronikusan kerül kiküldésre a megadott email címre. Jótállás, garancia kezdete a termék átvételének a napja.
A termék összeszerelve érkezik?
A termékek lapraszerelt állapotban, összeszerelési útmutatóval érkeznek a vásárlóhoz!
Mi a teendőm, ha a csomag kibontása után veszem észre, hogy a megrendelt termék sérült?
A sérüt elemekről készült fotókat küldje el részünkre emailben, valamint a csomagban található darablista alapján jelölje meg, hogy mely elem sérült.
A csomagolást meddig kell megőrzizem?
A garancia lejártának idejéig célszerű a csomagolást megőrizni.
Nem ilyen termékre gondoltam vissza szeretném küldeni. A szállítási költséget ki fizeti?
Elállás esetén a vásárló fizeti a visszaküldés költségét.
További kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal emailben (info@bonix.hu)
vagy hívja ügyfélszolgálatunkat: 0620-325-4411