Gyakori kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

  1. Miért "nem visszaigazolt" a rendelésem státusza?

    • Kérjük, legyen türelemmel, rendelését általában 1-2 órán belül visszaigazoljuk, legfeljebb 24 órán belül. Ha nem kapott visszaigazolást, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
  2. Hova utaljam az előreutalást ingyenes kiszállítás esetén?

    • A "visszaigazolt státusz" rendelés visszaigazolásában megtalálja a bankszámlaszámot, amire utalhatja a vételárat.
  3. Mikor kapom meg a számlát az előreutalással rendelésnél?

    • Az Áfá-s számlát a termék vételárának beérkezése után állítjuk ki és elektronikusan megküldjük az Ön által megadott e-mail címre. Kérjük, előzetesen jelezze, ha előreutalást szeretne kezdeményezni.
  4. Lehet-e postán vagy bankban fizetni a rendelésért?

    • Természetesen, ha nincs online banki vagy PayPal fiókja, a rendelés vételárát postahivatalban vagy bankban is befizetheti a megadott bankszámlaszám alapján.
  5. Elfogadnak utánvétes fizetést?

    • Igen, az utánvétes fizetést a futárnál készpénzzel teljesítheti.
  6. Mennyibe kerül az utánvétes szállítás?

    • Az utánvétes szállítási költség a termék árától függ. További részletekért látogassa meg a "Fizetési, szállítási információ" szakaszt.
  7. Mikor várható a termék kézbesítése?

    • A visszaigazolásban megtalálható az előre látható szállítási dátum. A futárszolgálat a kiszállítás időpontjáról is értesíti Önt.
  8. Melyik futárszolgálat szállítja ki a terméket?

    • Mindig közöljük, melyik futárszolgálat szállítja a csomagot, és ezt az információt a szállítás visszaigazoló e-mailben is megkapja.
  9. Mi történik, ha nincs otthon a kézbesítésnél?

    • Ha nem tartózkodik a szállítási címen, a futárszolgálat megpróbálja felvenni Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon.
  10. Hol találom a jótállási jegyet?

    • A jótállási jegy elektronikusan kerül elküldésre a megadott e-mail címre. A jótállás kezdete a termék átvételének napja.
  11. Miként kell eljárni sérült termék esetén?

    • Sérült termékekről készített fotókat küldjön nekünk e-mailben, és a csomagban található darablistát is jelölje meg, hogy mely elemek sérültek.
  12. Meddig kell megőrizni a csomagolást?

    • Ajánlott a csomagolást a garancia lejártáig megőrizni.
  13. Hogyan tehetek szert visszatérítésre, ha nem a megfelelő terméket rendeltem?

    • Magánszemélyként a terméket az átvételt követő 14 napon belül visszaküldheti. Az elállás költségei a vásárlót terhelik. Vállalkozásként, vállalkozóként rendelt termékeknél az indokolás nélküli elállás/felmondás joga nem érvényes. Jogi személyek, gazdasági társaságok (Rt, Bt, Kft, Kkt, Ev) esetében nem illeti meg az elállási jog.

További kérdéseivel bátran forduljon hozzánk e-mailben (info@bonix.hu) vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 0620-325-4411-es telefonszámon.