Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy 2021.06.21-2021.06.25-ig szabadságolás miatt az Ügyfélszolgálat szünetel! Megértését köszönjük!

Gyakori kérdések

GYAKORI KÉRDÉSEK

 

Leadtam a rendelést, a státusza "nem visszaigazolt" mit jelent?

Kérjük várjon, amíg visszaigazoljuk Önnek a rendelését, ez általában 1-2 órán belül történik, de legfeljebb 24 órán belül. Ha Ön nem kap rendelés visszaigazolást, kérjük keresse fel Ügyfélszolgálatunkat.

Előreutalással kértem a rendelésem, ingyenes kiszállítással, hova utaljam a vételárat?

A rendelés visszaigazolásában " visszaigazolt státusz"  Ön megtalálja  a bankszámlaszámot, melyet a rendszer megküld Önnek.

Miután átutalta az összeget és az beérkezett számlavezető bankunkhoz, visszaigazoljuk a befizetést, megküldjük Önnek az elektronikus számlát.

Előreutalás opciónál a számlát előre megkapom?

Áfá-s számlát a termék vételárának beérkezése után állítjuk ki és elektronikusan megküldjük a rendelésben szereplő email címre. Előreutalás indításához díjbekérőt tudunk Önnek küldeni, mely igényét kérjük előre jelezze!

Postán vagy bankban is befizethetem a rendelésem összegét?

Természetesen igen, ha Önnek nincs paypal-ja, vagy online bankingja akkor a rendelés vételárát bármelyik postahivatalban befizetheti, a bankszámlaszám alapján. 

Lehetséges utánvétellel fizetni?

Igen, a futárnál lehet a termék vételárát  és a szállítási költségét készpénzzel kifizetni.

Mennyibe kerül utánvétellel a termék?

Szállítási költsége a termék  árától függ, amelyről részletes leírást a " Fizetési, szállítási információban" található.

Mikor kapom meg a terméket?

A visszaigazolásban egy előre látható szállítási dátumot adunk meg.  A kiszállítás időpontjával kapcsolatban a futárszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot.

Milyen futárszolgálat szállítja ki a csomagot?

Minden alkalommal közöljük Önnel, melyik futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot, ezt az információt a szállítás visszaigazolásáról szóló e-mailben küldjük.

Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen a kézbesítés pillanatában?

Amennyiben nem tartózkodna a kiszállítási címen a futárszolgálat időpont egyzetetés céljából keresni fogja Önt a megadott telefonszámon.

Jótállási jegyet hol találom?

A jótálási jegy elektronikusan kerül kiküldésre a megadott email címre. Jótállás, garancia kezdete a termék átvételének a napja.

A termék összeszerelve érkezik?

A termékek lapraszerelt állapotban, összeszerelési útmutatóval érkeznek a vásárlóhoz!

Mi a teendőm, ha  a csomag kibontása után veszem észre, hogy a megrendelt termék sérült?

A sérüt elemekről készült fotókat küldje el részünkre emailben, valamint a csomagban található darablista alapján jelölje meg, hogy mely elem sérült.

A csomagolást meddig kell megőrzizem?

A garancia lejártának idejéig célszerű a csomagolást megőrizni.

Nem ilyen termékre gondoltam vissza szeretném küldeni.

Magánszemély esetén a terméket az átvételt követően 14 napon belül kell visszaküldeni. Elállás esetén a vásárló fizeti a visszaküldés költségét. Amennyiben vállalkozás, vállalkozó köt szerződést a webáruházzal úgy a fogyasztónak nem minősülő vevőt nem illeti meg az indokolás nélküli elállás/felmondás joga. A fogyasztói körbe nem tartoznak bele a gazdasági társaságok és más jogi személyek, vagyis ha valaki cég nevében eljárva (Rt,Bt,Kft, Kkt,Ev) vásárol valamit az interneten, nem illeti meg az elállási jog.

 

 További kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal emailben (info@bonix.hu)

vagy hívja ügyfélszolgálatunkat: 0620-325-4411