Gyakori kérdések

GYAKORI KÉRDÉSEK

 

Leadtam a rendelést, a státusza "nem visszaigazolt" mit jelent?

Kérjük várjon, amíg visszaigazoljuk Önnek a rendelését, ez általában 1-2 órán belül történik, de legfeljebb 24 órán belül. Ha Ön nem kap rendelés visszaigazolást, kérjük keresse fel Ügyfélszolgálatunkat.

Telefonon és emailben is leadhatom a rendelésemet?

Igen, természetesen telefonon és emailben történt rendelés esetén az alábbi adatokat kérjük  Öntől a rendelés teljesítéséhez:

- Termék megnevezése:

- Szállítási név, cím:

- Számlázási név, cím:

- Telefonszám:

- Email cím:

Visszaigazolást  küldünk Önnek emailben  a felvett rendelés adatokról.

Előreutalással kértem a rendelésem, ingyenes kiszállítással, hova utaljam a vételárat?

A rendelés visszaigazolásában " visszaigazolt státusz"  Ön megtalálja  a bankszámlaszámot, melyet a rendszer megküld Önnek.

Miután átutalta az összeget és az beérkezett számlavezető bankunkhoz, visszaigazoljuk a befizetést, megküldjük Önnek az elektronikus számlát.

Előreutalás opciónál a számlát előre megkapom?

Áfá-s számlát a termék vételárának beérkezése után állítjuk ki és elektronikusan megküldjük a rendelésben szereplő email címre. Előreutalás indításához díjbekérőt tudunk Önnek küldeni, mely igényét kérjük előre jelezze!

Postán vagy bankban is befizethetem a rendelésem összegét?

Természetesen igen, ha Önnek nincs paypal-ja, vagy online bankingja akkor a rendelés vételárát bármelyik postahivatalban befizetheti, a bankszámlaszám alapján. 

Lehetséges utánvétellel fizetni?

Igen, a futárnál lehet rendezni a megrendelés és szállítás költségét készpénzzel.

Mennyibe kerül utánvétellel a termék?

Szállítási költsége a termék  súlyától függ, amelyről részletes leírást a " Fizetési, szállítási információban" található.

Mikor kapom meg a terméket?

A visszaigazolásban egy előre látható szállítási dátumot adunk meg.  A kiszállítás időpontjával kapcsolatban a futárszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot.

Milyen futárszolgálat szállítja ki a csomagot?

Minden alkalommal közöljük Önnel, melyik futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot, ezt az információt a szállítás visszaigazolásáról szóló e-mailben külldjük meg Önnek.

Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen a kézbesítés pillanatában?

Amennyiben nem tartózkodna a kiszállítási címen a futárszolgálat időpont egyzetetés céljából keresni fogja Önt a megadott telefonszámon.

Jótállási jegyet hol találom?

A jótálási jegy elektronikusan kerül kiküldésre a megadott email címre. Jótállás, garancia kezdete a termék átvételének a napja.

A termék összeszerelve érkezik?

A termékek lapraszerelt állapotban, összeszerelési útmutatóval érkeznek a vásárlóhoz!

Mi a teendőm, ha  a csomag kibontása után veszem észre, hogy a megrendelt termék sérült?

A sérüt elemekről készült fotókat küldje el részünkre emailben, valamint a csomagban található darablista alapján jelölje meg, hogy mely elem sérült.

A csomagolást meddig kell megőrzizem?

A garancia lejártának idejéig célszerű a csomagolást megőrizni.

 

 

 További kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal emailben (info@bonix.hu)

vagy hívja ügyfélszolgálatunkat: 0620-325-4411