Fizetés, szállítás

 

RENDELÉS LEADÁSÁNAK MENETE

A Bonix online áruházban a rendelés elektronikus úton (e-mailben, vagy weboldalon keresztül) valamint telefonon történik.

Az Ön rendelése szerződésnek minősül,

  1. a megjelölt termék melletti ikonra kattintással a „vásárlás” feliratra történő kattintással folytatható a megrendelés folyamata.
  2. Bevásárló kosárban megjelenik a termék.
  3. Amennyiben a kifizetés ikon lesz választva: új ügyfélként vagy regisztrált ügyfélként lehet megrendelni, ahol meg kell adni az alábbi adatokat: vezetéknév, keresztnév, irányítószám, város,ország, email cím, telefonszám

Ezeket az adatokat kérjük nagyon pontosan megadni!

A szállítási cím, ha eltér a kiszállítási címtől kérjük megadni.

  1. Fizetés és kiszállítás módja

Választható fizetési mód: bankkártyás fizetés, átutalás vagy paypal

Szállítási mód: DPD futárszolgálat és GLS futárszolgálat

  1. Megrendelés visszaigazolása, mely tartalmazza a vásárló elérhetőségét, címét, számlázási adatokat, termék megnevezését, átutalásos fizetést, valamint a szállítást. Itt a vásárló megrendeléssel kapcsolatos egyéb megjegyzéseket is közölhet.
  1. Megrendelés befejezése. Megrendelés sikeresen befejeződött.
  2. A vásárló egy "nem visszaigazolt" státuszú  e-mail üzenetet kap a vásárlásról pár percen belül, ezt a rendszer automatikusan küldi!
  3. A rendelését ellenőrzi a webáruház, 1 munkanapon belül küldi Önnek a rendelés visszaigazolást, a rendelés "visszaigazolt státuszba lép".Fontos: amennyiben nem érkezik "visszaigazolt státusz", akkor nem tudjuk teljesíteni a rendelést, melyről értesítjük a vásárlót!

Státuszok megrendelésnél:

  • "nem visszaigazolt"
  • "visszaigazolt"
  • "postázva, átadva"
  • Az eladó a megrendelést csak akkor fogadja be, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot megadja. A  webáruházban történt megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.

 

FIZETÉSI FELTÉTEL

A webáruházban vásárolt termékeket:

készpénzben, banki átutalással, előreutalással, Paypallal ,

postai  rózsaszín csekken  vagy utánvétellel lehet megvásárolni.

Banki átutalásnál:

Számlavezető bank neve: K&H Bank Zrt.

Számlaszám: 10402647-50526767-48501004

Külföldről történő fizetés esetén:

IBAN számlaszám: HU66 1040 2647 5052 6767 4850 1004

SWIFT kód: OKHBHUHB

A vásárló részére elektronikus számla kerül kiállításra, melyet  emailben küldünk meg a rendeléskor megadott email címre.

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

ELŐREUTALÁSNÁL:

Ingyenes házhozszállítás! Szállítási ktg: 0 Ft. A futárszolgálat munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között szállítja ki a terméket a  vásárlóhoz. A helyszínen már nem kell fizetni a futárszolgálatnak. Előreutalásnál és Paypallal történő fizetésnél a bankszámlán történő jóváírástól számítjuk a 4-6 munkanapot. Csomagot a DPD vagy a GLS  futárszolgálat szállítja házhoz. Szállítási idő: 4-6 munkanap. Kiszállítás  hétköznapokon 8:00 és 18:00 óra között. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén lehet átvenni.  Nagyobb bútorok szállítása több csomagban történik, melyeknél 1-2 napos kézbesítési eltérés lehetséges.

UTÁNVÉTELNÉL:

A GLS futárszolgálat szállítja házhoz csomagját. Súly alapú szállítási költség van. A termék vételárát és szállítási költséget a helyszínen kell kifizetni.Utánvételi szállítási lehetőség bruttó 60.000,- Ft összeghatárig választható. Szállítási idő: 6-9 munkanap.  Kiszállítás  hétköznapokon 8:00 és 17:00 óra között.  A címzett részére a csomag feladásakor szöveges üzenetet küld a GLS futárszolgálat, mely tartalmazza a kiszállítás időpontját 1-3 órás intervallumban.A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén lehet átvenni.

                                                        Szállítási költség UTÁNVÉTEL esetén GLS futárszolgálattal:

0 kg-tól 4 kg-ig 3.890,- Ft
4,1 kg-tól 10 kg-ig 3.990,-Ft
10,1 kg-tól 15 kg-ig 4.390,-Ft
15,1 kg-tól 20 kg-ig 4.840,-Ft
20,1 kg-tól 40 kg-ig 4.990,-Ft

 

Nagyobb tételek feladása külön egységcsomagban történik, melyről tájékoztatjuk a vásárlót.

Hibás, téves szállítási cím, név megadása miatt felelősséget nem vállalunk. Valamint a megrendelt és nem átvett termék következményeket von maga után, ezért kérjük csak abban az esetben rendeljen utánvétellel, ha a helyszínen a vételárat és a szállítási kölséget ki tudja fizetni.

A bútorok lapraszerelten érkeznek a vásárlóhoz, összeszerelési útmutatóval!

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL:

Személyes átvétel esetén fizetésre nincs lehetőség az átvevőhelyen (készpénz, bankkártya), így ezt az opciót bank előreutalással lehet igénybe venni a megrendelés leadásakor.

Átvétel helye: 5900 Orosháza, Kazinczy köz 5. fsz. 6.

Átvétel időpontjáról visszaigazolást küldünk a vásárló részére, valamint telefonon felhívjuk, amikor  a termék átvehető.

 

 

 

 Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre!



Áruházunkban hűségpont rendszer működik!

Vásárlásai után a termékeknél és a kosárban feltüntetett mennyiségű hűségpontot kap. Ezeket a pontokat később levásárolhatja.